Ruokaan liittymätöntä asiaa

Tuli tuolla Jokapäiväisessä leivässä mainittua oma henkilökohtainen inhokkini, ja ymmärsin, että sehän ansaitsee vallan postauksen.

Ruokaan liittymätöntä asiaa tämä on sikäli, että henkilökohtaisesti en oikein miellä Danonen tuotteita ruoaksi.
Danonen mainonta taas on silkkaa saastetta.

Joten, rakas lukija: Mitä seuraavista Danonen mainoksista/tuotteista sinä inhoat eniten?

a. Activia (tätä syömällä on ilmeisesti helpompi viitata kintaalla sille, että omat elämäntavat ovat pikalinja helvettiin / fast track vatsahaavaa kohti, ja sehän vasta onkin näppärää)
b. Actimel (flunssa pysyy poissa jos ostaa paljon, tosipaljon, pieniä muovisia uusiokäyttöön kelpaamattomia purtiloita)
c. Vitalinea (okei, purkki on läpinäkyvä, mutta kuka oikeasti haluaa nähdä miltä se nollaplus näyttää? Kerran kokeilin, ensivilkaisun jälkeen silmät kiinni.)
d. Danone Danonino ('nuff said. Tai kuunnelkaa se renkutus, kyllä se taas kohta töllöstä tulee.)

Kohta varmaan Danonen lakimiehet lähettää mulle jonkun haasteen. HAH.
Mutta sanottava on vielä, että meillä ei paljon jakseta boikotoida, mutta mikään Danonen viritys ei lähde nykyään kaupasta mukaan edes vahingossa. Ei vaikka ilmaiseksi tyrkyttäisivät. Kuntosali on joskus tyrkyttänytkin.

10 comments:

Anna said...

(Kukaan ei selvästi uskalla vastata tähän :D)

Mä oon kyllä sitä mieltä että Danonen mainokset on superhauskaa viihdettä. :D

Liina said...

olenko minä peloittava vai Danonen lakimiehet?

voin tunnustaa, että oon joskus joutunut katsomaan eri versioita Activia-mainoksista jossain webipaneeleissa.
niistä piti sitten valita paras. PARAS! pienin paha, sanon minä.

vähemmästäkin tulee pysyvä trauma.

Liina said...

unohdin laittaa tällasen: :D

koska oikeasti mulla on aika hauskaa. yleensä on kun pääsee mainontaa solvaamaan.

:D

oliivia said...

Olen kyllä niin samaa mieltä Liina. Activia pääsee ehkä ykkösinhokiksi, vaikka vaikea näistä on valita. Yhtään väheksymättä ihmisiä joilla oikeasti on vatsaongelmia, on siinä jotain niin päälaellaan kun mainoksen sävy on tosiaan "syö mitä haluat ja sitten Activiaa päälle".
Ja nuo Danonino -mainokset on ehkä parasta ehkäisyä ikinä. Hyvä muistutus siitä mitä kärttävät kakarat pahimmillaan voi olla ;).

Hanna Takala said...

Ensinnäkin ne tädit siellä jääkaapilla syömässä. Voi hyvänen aika.

Ja samat tädit sohvalla kehumassa jotain miekkosta tv:ssä täydelliseksi nollaplussaksi.

Ja sitten mikä tahansa Activia-mainos animoituine pallonuolineen.

Jokainen saa mut raivon valtaan.

Mua kuvottaa myös ne nollaplus-mainokset. Sylettää suorastaan! Vaikka katton niin vähän telkkaria, että danoninoja en ole edes huomannut.

Ja activia. Helkkarin ärsyttävästi tehdyt "muka-aidot" todistajat. Kiva ku elämä pelastuu pelkällä jukurtilla.

WELCOME TO ReAL WORLD! ;-D

Paula said...

Ensimmäinen kerta kuin blogiasi luen, ja heti aloin sinua sympatiseeraamaan. :p Nollaplussa-tädit jääkaapilla on henkilökohtainen inhokki televisioviihteen surkeinpana tuotoksena, mutta Activiakin pääsee pitkälle... Epämoraalisuudessa voiton vie kuitenkin Danonino, ei sitä kaikkia saa lapsille (lasten avulla) markkinoida. Huokaus.

~PaulaT

Liina said...

oi te kaikki ihanat :D onneksi en ole yksin! ja anteeksi, reissu ja jet lag hidasti kommentteihin vastaamista. parannan tapani.

Oliivia, oon miettinyt kovasti juuri tuota vatsaongelmien esittelyä. että eikö se ole melkein niiden ongelmien vähättelyä tuollainen Activiamainonta?

voin muuten tässä vielä kertoa, että Finnair tarjosi lennolla jotain kirsikanmakuista Activiaa ja ihan periaatesyistä piti jättää syömättä. ja mulkoilla kanssanisäkästä joka hylkäsi mun periaatteet ja vitsaili vielä päälle että tätä ostetaan jatkossakin. EI OSTETA! :D ja ens kerralla mennään sassilla perkele.

Entäs sitten se missä on kiusallinen pikku nälkä? Ja DANIO!?
Mikä helevetti ees on kiusallinen pikku nälkä?

Ja pistikö kukaan merkille, että ne nollaplus tädit lihoi aika paljon sen mainossarjan aikana?

Liina said...

tipahdin :D

"kiusallinen pikku nälkä" :D

mä en huomannut lihomista. sen sijaan olen viime aikoina huomannut järkyttävän uuden vitalinea-mainoksen jossa muovinen äiti kertoo muoviselle tyttärelle, että "jos vuodet tuovat lisäkiloja, niistä on vaaaikea päästä eroon".

o_O